<br /> ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ:<br /> 59x69x117-125Υ εκ.<br /> Διαστάσεις καθίσματος: 40x46 εκ.<br /> Διαστάσεις πλάτης: 43-52x73-92 εκ.<br /> Ύψος μπράτσου: 66-74 εκ.<br /> Ύψος καθίσματος: 46-54 εκ.<br /> Ύψος πoδιού: 3846 εκ.<br /> Απόσταση ποδιών: 66x63 εκ.<br /> Πάχος καθίσματος: 10 εκ.<br /> <br /> ΥΛΙΚΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ:<br /> Η βάση-«αστέρι» είναι κατασκευασμένη από ενισχυμένο πολυπροπυλένιο. Το πολυπροπυλένιο είναι ιδιαίτερα ανθεκτικό στο βάρος και στο νερό, ενώ έχει μεγάλη αντοχή σε θερμοκρασίες έως και 125 βαθμούς Κελσίου. Επίσης, η ανθεκτικότητά του δεν περιορίζεται στο βάρος, στο νερό και στην θερμοκρασία αλλά είναι ασυνήθιστα ανθεκτικό σε πολλά χημικά διαλυτικά, οξέα και βάσεις.<br /> <br /> Το αμορτισέρ είναι Class II, που σημαίνει ότι μπορεί να σηκώσει μέχρι 110 κιλά βάρος, και έχει ρύθμιση ύψους 10 εκ.<br /> <br /> Η επένδυση της καρέκλας έχει γίνει εξολοκλήρου με εξαιρετικής ποιότητας συνθετικό δέρμα PU. Το συνθετικό δέρμα είναι η εξέλιξη της δερματίνης αλλά με κύριο χαρακτηριστικό ότι δεν ξεχωρίζει εύκολα στο μάτι από το αληθινό δέρμα.<br /> <br /> ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ:<br /> Η καρέκλα είναι εύκολη στο καθάρισμά της. Το PU leather καθαρίζεται με ένα υγρό πανί και μόνο σε περίπτωση επίμονων λεκέδων μπορείτε να χρησιμοποιήσετε ένα ήπιο καθαριστικό. Γενικά, το PU δεν εμφανίζει ραγάδες και δεν επηρεάζεται από τον ήλιο.<br /> Η βάση βέβαια, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα γυάλισμα με ένα βρεγμένο πανί. Τα ροδάκια καλό είναι να καθαρίζονται σε τακτά χρονικά διαστήματα από τυχόν τρίχες που μπλέκονται, για ομαλότερη και πιο αθόρυβη κύλιση. Αποφύγετε την χρήση λευκαντικών ουσιών.<br /> <br /> ΤΙ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ:<br /> •Ψηλή πλάτη<br /> •Μαξιλαράκια κεφαλής-μέσης<br /> •Ανθεκτικά υλικά κατασκευής<br /> •Ρυθμίσεις ανάκλισης-ύψους<br /> <br /> *το προϊόν παραδίδεται αμοντάριστο σε εργοστασιακές συσκευασίες<br /> ** Η χρωματική απόδοση του προϊόντος ενδέχεται να διαφέρει ελαφρώς σε σχέση με την φωτογραφική απεικόνισή του στην οθόνη σας.">
Powered by nopCommerce | ©2020 gklezakos.gr™ - All Rights Reserved Implemented by eXtend Development Team |